Wykorzystanie wyników sprawdzianu/egzaminu gimnazjalnego w procesie dydaktycznym szkół - Poznań 2003 (więcej )
Wpływ warunków społeczno - rodzinnych uczniów na poziom wyników sprawdzianu/egzaminu gimnazjalnego - Poznań 2003 (więcej )
Wpływ liczebności oddziałów na poziom wyników sprawdzianu/egzaminu gimnazjalnego - Poznań 2003 (więcej )
Wpływ kwalifikacji nauczycieli na poziom wyników sprawdzianu/egzaminu gimnazjalnego - Poznań 2003 (więcej )
Uczyć i / czy wymagać...O korelacji między wymaganiami edukacyjnymi a egzaminacyjnymi w "starym" i "nowym" systemie sprawdzania treści polonistycznych podczas matury pisemnej - Poznań 2003 (więcej )
Tematy maturalne z języka polskiego w ostatnich kilkudziesięciu latach – przegląd i komentarz - Poznań 2003 (więcej )
Osiągnięcia absolwentów z chemii mierzone testami krajowymi jako poziom opanowania standardów wymagań egzaminacyjnych - Poznań 2003 (więcej )
Rzetelność kryterialnego oceniania zadań otwartych zawartych w arkuszu sprawdzianu próbnego pt. >Książka i film< - Poznań 2003 (więcej )
Wykorzystanie wyników egzaminu maturalnego z fizyki z astronomią 2002 w procesie dydaktycznym w szkołach - Poznań 2003 (więcej )
Problemy uczniów w rozwiązywaniu zadań egzaminacyjnych z historii - Poznań 2003 (więcej )
Poziomy kompetencji językowych absolwentów polskich szkół ponadgimnazjalnych a Europejski System Opisu Kształcenia Językowego - Poznań 2003 (więcej )
Korelacja wyników egzaminów zewnętrznych uczniów szkół podstawowych i gimnazjów z wynikami uzyskanymi na zakończenie roku szkolnego 2001/2002 - Poznań 2003 (więcej )
Upowszechnianie informacji o systemie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe - Poznań kwiecień 2004 (więcej )
Poziom wyników egzaminu gimnazjalnego a funkcjonowanie systemu dydaktycznego - Poznań lipiec 2004 (więcej )
Stan przygotowania szkół ponadgimnazjalnych do egzaminu maturalnego 2005 (więcej )