Poniżej publikujemy arkusze dla próbnego egzaminu maturalnego - grudzień 2024.
| 5 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | ||||
| JĘZYK ANGIELSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | PLIK DŹWIĘKOWY | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  wydłużone przerwy pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| standardowy dla obywateli Ukrainy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób słabosłyszących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | |
| dla osób słabowidzących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób niewidomych - czarnodruk |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób niesłyszących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | |
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| 5 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | ||||
| JĘZYK FRANCUSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | PLIK DŹWIĘKOWY | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  wydłużone przerwy pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób słabosłyszących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | |
| dla osób słabowidzących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | PLIK DŹWIĘKOWY | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  wydłużone przerwy pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| JĘZYK NIEMIECKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | PLIK DŹWIĘKOWY | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  wydłużone przerwy pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| standardowy dla obywateli Ukrainy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób słabosłyszących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | |
| dla osób słabowidzących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób niewidomych - czarnodruk |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób niesłyszących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | |
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| JĘZYK ROSYJSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | PLIK DŹWIĘKOWY | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  wydłużone przerwy pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| standardowy dla obywateli Ukrainy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób niesłyszących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | |
| JĘZYK WŁOSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | PLIK DŹWIĘKOWY | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  wydłużone przerwy pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| 6 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | |||
| MATEMATYKA - POZIOM PODSTAWOWY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| standardowy dla obywateli Ukrainy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób słabosłyszących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób słabowidzących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób niewidomych - czarnodruk |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób niesłyszących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| 6 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | |||
| JĘZYK ŁACIŃSKI I KULTURA ANTYCZNA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| JĘZYK BIAŁORUSKI - POZIOM PODSTAWOWY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| JĘZYK LITEWSKI - POZIOM PODSTAWOWY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| JĘZYK UKRAIŃSKI - POZIOM PODSTAWOWY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| 9 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | |||
| JĘZYK BIAŁORUSKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| JĘZYK LITEWSKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| JĘZYK UKRAIŃSKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| 10 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | |||
| BIOLOGIA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób słabosłyszących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób słabowidzących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób niewidomych - czarnodruk |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób niesłyszących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| 10 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | |||
| FILOZOFIA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| INFORMATYKA - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | MATERIAŁY DODATKOWE | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób słabosłyszących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób słabowidzących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób niewidomych - czarnodruk |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| 11 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | ||||
| GEOGRAFIA - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | MATERIAŁY DODATKOWE | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób słabosłyszących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób słabowidzących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób niewidomych - czarnodruk |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | |
| dla osób niesłyszących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| 11 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | ||||
| JĘZYK ANGIELSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | PLIK DŹWIĘKOWY | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  wydłużone przerwy pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób słabosłyszących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | |
| dla osób słabowidzących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| JĘZYK FRANCUSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | PLIK DŹWIĘKOWY | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  wydłużone przerwy pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | PLIK DŹWIĘKOWY | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  wydłużone przerwy pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| JĘZYK NIEMIECKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | PLIK DŹWIĘKOWY | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  wydłużone przerwy pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| JĘZYK ROSYJSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | PLIK DŹWIĘKOWY | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  wydłużone przerwy pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| JĘZYK WŁOSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | PLIK DŹWIĘKOWY | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  wydłużone przerwy pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| 12 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | |||
| MATEMATYKA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób słabosłyszących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób słabowidzących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób niewidomych - czarnodruk |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób niesłyszących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| 12 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | |||
| HISTORIA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób słabosłyszących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób słabowidzących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób niewidomych - czarnodruk |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| 13 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | ||||
| JĘZYK ANGIELSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | PLIK DŹWIĘKOWY | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  wydłużone przerwy pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| standardowy dla obywateli Ukrainy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób słabosłyszących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | |
| dla osób słabowidzących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób niewidomych - czarnodruk |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób niesłyszących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | |
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| JĘZYK FRANCUSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | PLIK DŹWIĘKOWY | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  wydłużone przerwy pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób słabosłyszących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | |
| dla osób słabowidzących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | PLIK DŹWIĘKOWY | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  wydłużone przerwy pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób słabosłyszących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | |
| dla osób słabowidzących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| JĘZYK NIEMIECKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | PLIK DŹWIĘKOWY | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  wydłużone przerwy pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| standardowy dla obywateli Ukrainy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób słabosłyszących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | |
| dla osób słabowidzących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób niewidomych - czarnodruk |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób niesłyszących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | |
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| JĘZYK ROSYJSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | PLIK DŹWIĘKOWY | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  wydłużone przerwy pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| JĘZYK WŁOSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | PLIK DŹWIĘKOWY | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  wydłużone przerwy pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| 13 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | |||
| FIZYKA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób słabosłyszących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób słabowidzących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób niewidomych - czarnodruk |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób niesłyszących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| 16 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | |||
| CHEMIA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób słabosłyszących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób słabowidzących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób niewidomych - czarnodruk |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| 16 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | |||
| WIEDZA O SPOŁECZEŃSTWIE - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób słabosłyszących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób słabowidzących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób niewidomych - czarnodruk |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| 17 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | |||
| JĘZYK POLSKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób słabosłyszących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób słabowidzących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób niewidomych - czarnodruk |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób niesłyszących |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| 17 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | ||||
| HISTORIA MUZYKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | MATERIAŁY DODATKOWE | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  przykłady nutowe pobierz...  przykłady dźwiękowe pobierz... |  pobierz... | 
| HISTORIA SZTUKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz... |  pobierz... | 
