Poniżej publikujemy arkusze dla egzaminów maturalnych - sesja wiosenna 2024.
| 7 MAJA, GODZINA 9:00 | |||
| JĘZYK POLSKI - POZIOM PODSTAWOWY | |||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | ||
| 2023 | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | 2015 | ||
| 2023 | |||
| dla osób niewidomych - czarnodruk | 2015 | ||
| 2023 | |||
| dla osób niesłyszących | 2015 | ||
| 2023 | |||
| 8 MAJA, GODZINA 9:00 | |||
| MATEMATYKA - POZIOM PODSTAWOWY | |||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | ||
| 2023 | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | 2015 | ||
| 2023 | |||
| dla osób niewidomych - czarnodruk | 2015 | ||
| 2023 | |||
| 8 MAJA, GODZINA 14:00 | |||
| JĘZYK ŁACIŃSKI I KULTURA ANTYCZNA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | ||
| 2023 | |||
| JĘZYK KASZUBSKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | ||
| 2023 | |||
| 9 MAJA, GODZINA 9:00 | ||||
| JĘZYK ANGIELSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| dla osób niesłyszących | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| 9 MAJA, GODZINA 14:00 | ||||
| JĘZYK FRANCUSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| JĘZYK NIEMIECKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| JĘZYK ROSYJSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| JĘZYK WŁOSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| 10 MAJA, GODZINA 9:00 | |||
| WIEDZA O SPOŁECZEŃSTWIE - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | ||
| 2023 | |||
| dla osób niewidomych - czarnodruk | 2015 | ||
| 2023 | |||
| 10 MAJA, GODZINA 14:00 | ||||
| JĘZYK NIEMIECKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| JĘZYK NIEMIECKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| 13 MAJA, GODZINA 9:00 | ||||
| JĘZYK ANGIELSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| dla osób niesłyszących | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| JĘZYK ANGIELSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| 13 MAJA, GODZINA 14:00 | |||
| FILOZOFIA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | ||
| 2023 | |||
| 14 MAJA, GODZINA 9:00 | |||
| BIOLOGIA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | ||
| 2023 | |||
| dla osób niewidomych - czarnodruk | 2015 | ||
| 2023 | |||
| 14 MAJA, GODZINA 14:00 | ||||
| JĘZYK ROSYJSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| JĘZYK ROSYJSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| 15 MAJA, GODZINA 9:00 | |||
| MATEMATYKA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | ||
| 2023 | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | 2015 | ||
| 2023 | |||
| 15 MAJA, GODZINA 14:00 | ||||
| JĘZYK FRANCUSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| JĘZYK FRANCUSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| 16 MAJA, GODZINA 9:00 | |||
| CHEMIA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | ||
| 2023 | |||
| 16 MAJA, GODZINA 14:00 | ||||
| HISTORIA MUZYKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | PRZYKŁADY NUTOWE |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| 17 MAJA, GODZINA 9:00 | ||||
| GEOGRAFIA - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | MAPA | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| 17 MAJA, GODZINA 14:00 | |||
| JĘZYK BIAŁORUSKI - POZIOM PODSTAWOWY | |||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | ||
| 2023 | |||
| JĘZYK LITEWSKI - POZIOM PODSTAWOWY | |||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | ||
| 2023 | |||
| JĘZYK UKRAIŃSKI - POZIOM PODSTAWOWY | |||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | ||
| 2023 | |||
| 20 MAJA, GODZINA 9:00 | |||
| JĘZYK POLSKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | ||
| 2023 | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | 2015 | ||
| 2023 | |||
| 20 MAJA, GODZINA 14:00 | |||
| JĘZYK BIAŁORUSKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | ||
| 2023 | |||
| JĘZYK LITEWSKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | ||
| 2023 | |||
| JĘZYK UKRAIŃSKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | ||
| 2023 | |||
| 21 MAJA, GODZINA 9:00 | |||
| HISTORIA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | ||
| 2023 | |||
| 21 MAJA, GODZINA 14:00 | ||||
| JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| 22 MAJA, GODZINA 9:00 | ||||
| INFORMATYKA - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | MATERIAŁY DODATKOWE |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | |||
| 2023 | ||||
| 22 MAJA, GODZINA 14:00 | |||
| HISTORIA SZTUKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | ||
| 2023 | |||
| 23 MAJA, GODZINA 9:00 | |||
| FIZYKA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | ||
| 2023 | |||
| 23 MAJA, GODZINA 14:00 | ||||
| JĘZYK WŁOSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | FORMUŁA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | 2015 | |||
| 2023 | ||||
