Poniżej zamieszczamy arkusze egzaminu ósmoklasisty 2021.
| 25 MAJA, GODZINA 9:00 | ||
| JĘZYK POLSKI | ||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 16 pkt |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 24 pkt |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla uczniów z afazją |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla uczniów z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla uczniów, którym ograniczona znajomość języka polskiego utrudnia zrozumienie czytanego tekstu |  pobierz... |  pobierz... | 
| 26 MAJA, GODZINA 9:00 | ||
| MATEMATYKA | ||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 16 pkt |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 24 pkt |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla uczniów z afazją |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla uczniów z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym |  pobierz... |  pobierz... | 
| dla uczniów, którym ograniczona znajomość języka polskiego utrudnia zrozumienie czytanego tekstu |  pobierz... |  pobierz... | 
| 27 MAJA, GODZINA 9:00 | |||
| JĘZYK ANGIELSKI | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz...  wydłużone przerwy pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 16 pkt |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 24 pkt |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących |  pobierz... |  pobierz... | |
| dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla uczniów z afazją |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla uczniów z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| JĘZYK FRANCUSKI | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz...  wydłużone przerwy pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| JĘZYK HISZPAŃSKI | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz...  wydłużone przerwy pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| JĘZYK NIEMIECKI | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz...  wydłużone przerwy pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 16 pkt |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 24 pkt |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących |  pobierz... |  pobierz... | |
| dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla uczniów z afazją |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla uczniów z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| JĘZYK ROSYJSKI | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz...  wydłużone przerwy pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 16 pkt |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 24 pkt |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim |  pobierz... |  pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
| JĘZYK WŁOSKI | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY | ZASADY OCENIANIA | 
| standardowy |  pobierz... |  pobierz...  wydłużone przerwy pobierz...  transkrypcja |  pobierz... | 
