Poniżej publikujemy arkusze dla egzaminów maturalnych - sesja wiosenna 2025.
5 MAJA, GODZINA 9:00 | ||
JĘZYK POLSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() ![]() |
|
dla osób niewidomych - czarnodruk | ![]() ![]() |
|
dla osób niesłyszących | ![]() ![]() |
6 MAJA, GODZINA 9:00 | ||
MATEMATYKA - POZIOM PODSTAWOWY | ||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() ![]() |
|
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() |
|
dla osób niewidomych - czarnodruk | ![]() |
6 MAJA, GODZINA 14:00 | ||
JĘZYK ŁACIŃSKI I KULTURA ANTYCZNA - POZIOM ROZSZERZONY | ||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
|
JĘZYK KASZUBSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
7 MAJA, GODZINA 9:00 | |||
JĘZYK ANGIELSKI - POZIOM PODSTAWOWY | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() |
![]() ![]() |
|
dla osób niewidomych - czarnodruk | ![]() |
![]() ![]() |
|
dla osób niesłyszących | ![]() |
||
JĘZYK FRANCUSKI - POZIOM PODSTAWOWY | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() ![]() |
|
JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM PODSTAWOWY | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() ![]() |
|
JĘZYK NIEMIECKI - POZIOM PODSTAWOWY | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() ![]() |
|
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() |
![]() ![]() |
|
dla osób niewidomych - czarnodruk | ![]() |
![]() ![]() |
|
JĘZYK ROSYJSKI - POZIOM PODSTAWOWY | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
JĘZYK WŁOSKI - POZIOM PODSTAWOWY | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() ![]() |
8 MAJA, GODZINA 9:00 | |||
JĘZYK ANGIELSKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() ![]() |
|
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() |
![]() ![]() |
|
dla osób niewidomych - czarnodruk | ![]() |
![]() ![]() |
|
dla osób niesłyszących | ![]() |
||
JĘZYK ANGIELSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() ![]() |
8 MAJA, GODZINA 14:00 | |||
HISTORIA MUZYKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | PRZYKŁADY NUTOWE |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
9 MAJA, GODZINA 9:00 | ||
BIOLOGIA - POZIOM ROZSZERZONY | ||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
|
dla osób niewidomych - czarnodruk | ![]() |