| 26 MAJA, GODZINA 9:00 |
| JĘZYK ANGIELSKI |
| TYP ARKUSZA |
ARKUSZ |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy |
pobierz...
pobierz... (dla obywateli Ukrainy) |
pobierz...
wydłużone przerwy pobierz...
transkrypcja |
pobierz...
pobierz... (dla obywateli Ukrainy) |
dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |
pobierz... |
pobierz...
transkrypcja |
pobierz... |
dla uczniów słabowidzących - czcionka 16 pkt |
pobierz... |
pobierz...
transkrypcja |
pobierz... |
dla uczniów słabowidzących - czcionka 24 pkt |
pobierz... |
pobierz...
transkrypcja |
pobierz... |
dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących |
pobierz... |
|
pobierz... |
| dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim |
pobierz... |
pobierz...
transkrypcja |
pobierz... |
| dla uczniów z afazją |
pobierz... |
pobierz...
transkrypcja |
pobierz... |
| dla uczniów z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym |
pobierz... |
pobierz...
transkrypcja |
pobierz... |
| JĘZYK FRANCUSKI |
| TYP ARKUSZA |
ARKUSZ |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy |
pobierz...
pobierz... (dla obywateli Ukrainy) |
pobierz...
wydłużone przerwy pobierz...
transkrypcja |
pobierz...
pobierz... (dla obywateli Ukrainy) |
| JĘZYK HISZPAŃSKI |
| TYP ARKUSZA |
ARKUSZ |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy |
pobierz...
pobierz... (dla obywateli Ukrainy) |
pobierz...
wydłużone przerwy pobierz...
transkrypcja |
pobierz...
pobierz... (dla obywateli Ukrainy) |
| JĘZYK NIEMIECKI |
| TYP ARKUSZA |
ARKUSZ |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy |
pobierz...
pobierz... (dla obywateli Ukrainy) |
pobierz...
wydłużone przerwy pobierz...
transkrypcja |
pobierz...
pobierz... (dla obywateli Ukrainy) |
dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |
pobierz... |
pobierz...
transkrypcja |
pobierz... |
dla uczniów słabowidzących - czcionka 16 pkt |
pobierz... |
pobierz...
transkrypcja |
pobierz... |
dla uczniów słabowidzących - czcionka 24 pkt |
pobierz... |
pobierz...
transkrypcja |
pobierz... |
dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących |
pobierz... |
|
pobierz... |
| dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim |
pobierz... |
pobierz...
transkrypcja |
pobierz... |
| dla uczniów z afazją |
pobierz... |
pobierz...
transkrypcja |
pobierz... |
| dla uczniów z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym |
pobierz... |
pobierz...
transkrypcja |
pobierz... |
| JĘZYK ROSYJSKI |
| TYP ARKUSZA |
ARKUSZ |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy |
pobierz...
pobierz... (dla obywateli Ukrainy) |
pobierz...
wydłużone przerwy pobierz...
transkrypcja |
pobierz...
pobierz... (dla obywateli Ukrainy) |
dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |
pobierz... |
pobierz...
transkrypcja |
pobierz... |
dla uczniów słabowidzących - czcionka 16 pkt |
pobierz... |
pobierz...
transkrypcja |
pobierz... |
| JĘZYK WŁOSKI |
| TYP ARKUSZA |
ARKUSZ |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy |
pobierz...
pobierz... (dla obywateli Ukrainy) |
pobierz...
wydłużone przerwy pobierz...
transkrypcja |
pobierz...
pobierz... (dla obywateli Ukrainy) |